Velkommen

Velkommen til min butikk.


Bestilling gjøres ved å sende meg en mail med varene dere ønsker, da får dere en returmail med totalbeløp og kontonr.

Varene blir sendt så snart pengene er registrert på konto. Dette kan gå noe fortere om kvittering fra nettbank som viser att beløpt er betalt sendes meg på mail. Det kan ta fra 1-4 dager før navnet vises i min nettbank, så ønskes varene fort er det lurt å sende kvittering på mail.
Porto kommer i tillegg dersom ikke annet er angitt.
Varer som ikke er betalt innen 4 dager blir slettet om ikke annet er avtalt. Når dere sender en bestilling på mail, så får dere svar innen ett døgn. Viss ikke dere får noe svar da, så send den på nytt.

Siden jeg alltid sender med reel porto ser jeg meg nødt til å øke minstesum for bestilling til kroner 50.- Håper ikke dette blir ett problem for dere som er kunder. Skulle det være noe spesielt så send meg en mail på forhand.

Varer kan også legges av i inntil en uke viss du vet jeg venter inn varer og vil se om du ønsker å kjøpe mere og dermed spare porto. Dette avtaler vi da per. mail.



Håper det er litt for alle her i min lille butikk.

Min mailadresse er: bhth@online.no


tirsdag 31. mars 2009

Tilbud som gjelser fra 1 april til 5 april eller til jeg er utsolgt.

Men hvis du åpner en mail til meg likt som du åpner bloggen så er det fort gjort å skrive eller kopiere det inn i bloggen likt som du blar deg nedover.

Jeg har ikke fått tid til å rydde opp i sidene underkategoriene, så her er det fortsatt ufattelig mye rot. Jeg skal prøve å ta litt etter litt, men det tar tid.. Den eneste du finner helt nye varer under er trefigurer, dem er det værdt å ta en titt på for de er virkelig søte. '

Så da er dere advart, å gå inn på underkategoriene som ligger på siden av hovedinnlegene er på eget ansvar. Jeg har nok det meste av varene inne, men har ikke fått ryddet opp her på pcèn.

Blomster i fargene krem, gammelrosa og grønn selges før for 35.- nå for 20.-



Neste er ett sommer stempel med tre jenter som står å fniser. skal finne bilde. pris er egentlig 59.- selges for 25.- idag sørrelsen er 10,5 cm høyt og 7,5 cm bredt.

Ingen kommentarer: