Velkommen

Velkommen til min butikk.


Bestilling gjøres ved å sende meg en mail med varene dere ønsker, da får dere en returmail med totalbeløp og kontonr.

Varene blir sendt så snart pengene er registrert på konto. Dette kan gå noe fortere om kvittering fra nettbank som viser att beløpt er betalt sendes meg på mail. Det kan ta fra 1-4 dager før navnet vises i min nettbank, så ønskes varene fort er det lurt å sende kvittering på mail.
Porto kommer i tillegg dersom ikke annet er angitt.
Varer som ikke er betalt innen 4 dager blir slettet om ikke annet er avtalt. Når dere sender en bestilling på mail, så får dere svar innen ett døgn. Viss ikke dere får noe svar da, så send den på nytt.

Siden jeg alltid sender med reel porto ser jeg meg nødt til å øke minstesum for bestilling til kroner 50.- Håper ikke dette blir ett problem for dere som er kunder. Skulle det være noe spesielt så send meg en mail på forhand.

Varer kan også legges av i inntil en uke viss du vet jeg venter inn varer og vil se om du ønsker å kjøpe mere og dermed spare porto. Dette avtaler vi da per. mail.



Håper det er litt for alle her i min lille butikk.

Min mailadresse er: bhth@online.no


mandag 30. mars 2009

Her legges det inn litt varer som er i metall spør om det er noen spørsmål, jeg svarer så fort jeg kan.

Håndlagde blomster med diamant. 4 i pakken og prisen er 15.- finnes i både lys gul og i brun. 4 i pskken uansett farge. Nydelige på kort.

Diamanter 50 stykk i pakken 6 mm pris er 19.-Har i fargene blank, blå og rosa. Samme pris og størrelse på alle sammen . Nydelig blå og rosa farge.

Gelpen sort med glitter, utrolig god kvalitet, pris er 15.-

gelpenn sølvfarget, utrolig god å skrive med. pris 15.-

hvitbeiset klesklyper 24 i pakken pris er 19.-

Glidlåser alle er 13 cm lang med diamanter på. Nydelig som det lille ekstra på en LO. Kan ikke åpnes pga. diamantene. pris er kr 13.- uansett farge.




perler tredd på 1,2 meter sene. flotte til å dekorere med og jeg har fargene rosa, hvit og brun på lager nå, men kommer til å ta inn flere farger. Prisen vil være 19.-



Diverse varer til diverse priser :-)
32 mm store pakke med 10 prisen er 35.-

32 mm store 4 i pakken pris er 25.-

4 stykk i pakken 32 mm store pris er 25.-

Akrylkloss størrelse 8,5 til 10,5 cm stor pris er 45.-

Sort stempelpute av høy kvalitet. Dye ink, tørker fort gir høy kvalitet på trykk pris er 25.-

Her er det endel blomster. Boksene med fargene i den ene rosa,lilla og creme og den andre burgunder,brun og grønn er det ca 100 stykk i boksen og de er fra 2 til 2,5 cm store. Den boksen hvor blomstene er fra fargene burgunder , grønn og creme så er disse 4 cm store og det er kun 30 i boksen. felles for alle er att prisen er 35.- uansett hvem du ønsker, og blomstene er mye finere i virkligheten enn på bilde. Blomstene er i papir

Ingen kommentarer: