Velkommen

Velkommen til min butikk.


Bestilling gjøres ved å sende meg en mail med varene dere ønsker, da får dere en returmail med totalbeløp og kontonr.

Varene blir sendt så snart pengene er registrert på konto. Dette kan gå noe fortere om kvittering fra nettbank som viser att beløpt er betalt sendes meg på mail. Det kan ta fra 1-4 dager før navnet vises i min nettbank, så ønskes varene fort er det lurt å sende kvittering på mail.
Porto kommer i tillegg dersom ikke annet er angitt.
Varer som ikke er betalt innen 4 dager blir slettet om ikke annet er avtalt. Når dere sender en bestilling på mail, så får dere svar innen ett døgn. Viss ikke dere får noe svar da, så send den på nytt.

Siden jeg alltid sender med reel porto ser jeg meg nødt til å øke minstesum for bestilling til kroner 50.- Håper ikke dette blir ett problem for dere som er kunder. Skulle det være noe spesielt så send meg en mail på forhand.

Varer kan også legges av i inntil en uke viss du vet jeg venter inn varer og vil se om du ønsker å kjøpe mere og dermed spare porto. Dette avtaler vi da per. mail.



Håper det er litt for alle her i min lille butikk.

Min mailadresse er: bhth@online.no


søndag 7. desember 2008

Da har det kommer enda noen flotte MONTERTE stempel.

**** Tekststempel med tekster litt utenom det vanlige. ****





*** Stempel fødselsdag pris er 60.- ***



***Stempel bakgrunnsskrift 45.- ***

Stempel Tusen Takk pris er 18.-


*** Invitasjon pris kr. 26.- ***



Litt andre ting som jeg også har tatt inn som du kanskje trenger.

Pussekloss til å pusse bildene med. gir en fin litt oppskrapet pussekant rundt bilde. Pris r 19.- for en kloss, og denne holder i evigheter.



Noen nydelige klare firkanter i glass med tråder som glinser i mønster inni. hull i to av hjørnene til å evt. henge de på kort med tynt bånd eller noe annet. Veldig dekorative.Heter egentlig Plast kvadrat med blonde og er 25 * 25 mm store Selges i pakke med 4 stk. til kr. 12



Noen lekre papirposer til å dekorere i størrelsen Bærepose 16 x 19 cm.
Bunnen er 16 x 7 cm. disse har plastikkhåndtak og prisen er 7.- per stk.



Dobbeltsidig tykk teip på rull som kan klippes opp og brukes som 3D puter i den størrelsen du ønsker. Pris for en rull er 13.-


Blonde som er en meter og som er i fargen råhvit. ( litt gulaktig) Selges for 19.-


Blokk med omslag. Denne kan du dekorere permen på også er det blokk inni som kan byttes ut når den er tom. Sidene inni bloggen er helt hvite og det er ca 200 blad. Denne koster 25.- Størrelsen er 18cm høy og 12 cm bred.

Esker selges i sett med 3 stykker til å dekorere. Den største er 12 cm * 8 cm passer flott til å gi bort flax-lodd i, snop, smykker og andre ting. Disse er litt solide og sterke så de er lette å dekorere.Summen for alle 3 er 25.-


Ett nydelig hjertebånd som er ca 1 cm bredt i linfarga med små hjerter på. Prisen er 10.- per meter.-


Også har jeg fått spørsmål om å ta inn litt oppbevaring. Selv har jeg blitt utrolig glad i noen bokser laget i akryl som er 18 x 12 cm Boks med 24 rom. Hver rom er avrundet i bunnen. Lokk med klikklås. Disse bruker jeg både til charms og til perler, halvperler og annet småtteri. Disse kan jeg bestille inn viss ønskelig prisen vil være 59.- Send meg da en mail om hvor mange du ønsker også avtaler vi videre.Har også noen på lager hele tiden så send meg en mail med spørsmål.



Da håper jeg det var litt for alle her nå. Kos dere med å gå på skattejakt i bloggen, noen av stemplene lenger ned på siden har nå fått en annen pris som gjelder frem til 10 desember. Det vil jo hele tiden være tilbud.

Ingen kommentarer: