Velkommen

Velkommen til min butikk.


Bestilling gjøres ved å sende meg en mail med varene dere ønsker, da får dere en returmail med totalbeløp og kontonr.

Varene blir sendt så snart pengene er registrert på konto. Dette kan gå noe fortere om kvittering fra nettbank som viser att beløpt er betalt sendes meg på mail. Det kan ta fra 1-4 dager før navnet vises i min nettbank, så ønskes varene fort er det lurt å sende kvittering på mail.
Porto kommer i tillegg dersom ikke annet er angitt.
Varer som ikke er betalt innen 4 dager blir slettet om ikke annet er avtalt. Når dere sender en bestilling på mail, så får dere svar innen ett døgn. Viss ikke dere får noe svar da, så send den på nytt.

Siden jeg alltid sender med reel porto ser jeg meg nødt til å øke minstesum for bestilling til kroner 50.- Håper ikke dette blir ett problem for dere som er kunder. Skulle det være noe spesielt så send meg en mail på forhand.

Varer kan også legges av i inntil en uke viss du vet jeg venter inn varer og vil se om du ønsker å kjøpe mere og dermed spare porto. Dette avtaler vi da per. mail.



Håper det er litt for alle her i min lille butikk.

Min mailadresse er: bhth@online.no


søndag 16. november 2008

Endelig kommer det sorte bling som mange har ventet på.




Nå har jeg sittet og laget poser med div. sorte bling. Alle pakkene selges som dem er, og deles ikke opp i andre poser.
De som er helt sorte, er de jeg har skrevet sorte kompakte på ( runde og hjerter) og de som er sota, står det sotet på.og de som er sorte bling står det svarte blanke på. Jeg har ikke mange poser av hver, men det har blitt solgt endel på pm og mail, før disse ble lagt ut. visste ikke det kom til å bli så poppise.


-Av de sota ovale blingene har jeg igjen 5 poser med 10 stk i hver til 5.-

-20 stk sota runde i pakken 10 poser igjen, 10. per pose

-10 blad sora, 5 ruter,2 blanke runde, 10 sorte kompakte runde, 10 svarte blanke pris per pose er 25.-

-5 blomster, 5 blader sota, 5 ruter, 5 svarte blanke, 5 sorte kompakte og 10 blanke bling kr. 20.-

-10 ruter og 30 blanke blink 15.-

-10 hjerter sorte kompakte, 20 blanke bling kr 25.-

-pakker med kun 20 kompakte sorte runde bling til 15.- få poser igjen.

Dessuten selger jeg pakker med kun 50 stk av følgende pakken. ( bilder kan ses under samlebilder på div. julebling.) Har ikke mange pakker men noen.

- 50 blanke runde bling for kr. 30.-

- 50 blanke stjerner til 30.-

- 50 små røde hjerte bling til 30.-

- 50 lys røde runde bling til 30 .-

- 50 små champanje farga hjerte bling til 30.-

Spør om det er noe du lurer på.

Ingen kommentarer: