Velkommen

Velkommen til min butikk.


Bestilling gjøres ved å sende meg en mail med varene dere ønsker, da får dere en returmail med totalbeløp og kontonr.

Varene blir sendt så snart pengene er registrert på konto. Dette kan gå noe fortere om kvittering fra nettbank som viser att beløpt er betalt sendes meg på mail. Det kan ta fra 1-4 dager før navnet vises i min nettbank, så ønskes varene fort er det lurt å sende kvittering på mail.
Porto kommer i tillegg dersom ikke annet er angitt.
Varer som ikke er betalt innen 4 dager blir slettet om ikke annet er avtalt. Når dere sender en bestilling på mail, så får dere svar innen ett døgn. Viss ikke dere får noe svar da, så send den på nytt.

Siden jeg alltid sender med reel porto ser jeg meg nødt til å øke minstesum for bestilling til kroner 50.- Håper ikke dette blir ett problem for dere som er kunder. Skulle det være noe spesielt så send meg en mail på forhand.

Varer kan også legges av i inntil en uke viss du vet jeg venter inn varer og vil se om du ønsker å kjøpe mere og dermed spare porto. Dette avtaler vi da per. mail.



Håper det er litt for alle her i min lille butikk.

Min mailadresse er: bhth@online.no


lørdag 18. oktober 2008

Enda litt varer...

Ja, det blir aldri tomt med varer, og det er godt jeg kan betale noen for å rydde litt i bloggen min når jeg roter for mye. Dette blir siste innlegg for idag, også kommer jeg til å legge ved noen få kort som litt inspirasjon nå til jul. Om noen vil ha sine kort vist bort her hos meg er der hjertelig velkommen. Send meg da en pm eller mail.

Sikkerhetsnåler
Sikkerhetsnåler er jeg selv avhengig av i scrapping. Bruker dette mye i blomster til charms osv.
Har nå endelig fått laget opp pakker med 40 i pakken Denne vil bestå av en lett blanding av 9 farger, og vil koste den nette sum av 15.-

Mosegummi
Mosegummi er det mange som har spurt om, så dette har nok blitt poppulært uten att jeg har fått det med meg.

  • Jeg har tatt inn noe i A4 størrelse, 15 forskjellige farger. Her var jeg veldig usikker på pris, men tenker 7.- passer fint?

Vil gjerne ha tilbakemelding på om denne summen er helt ute å kjøre. Om disse selger kan jeg om det er interesse også ta inn de samme fargene med mosegummi som har ett lim på baksiden. Hørtes kjekt ut, og prisen blir vel en 2-3 kroner dyrere.

Klistremerkeblonder
Legger ved bilde av pakken med 4 klistremerkeblonder. Denne har vært utsolgt en tid, men nå har jeg endelig fått inn litt flere.

Prisen vil være det samme som sist, altså 98.- for en pakke med 4 ruller og 2 meter på hver rull.

Disse er helt supre til alt som har med dekorering med blonde å gjøre. Eksempler:
På begge kortene er det stort sett kun brukt produkter fra butikken.

Ingen kommentarer: