Velkommen

Velkommen til min butikk.


Bestilling gjøres ved å sende meg en mail med varene dere ønsker, da får dere en returmail med totalbeløp og kontonr.

Varene blir sendt så snart pengene er registrert på konto. Dette kan gå noe fortere om kvittering fra nettbank som viser att beløpt er betalt sendes meg på mail. Det kan ta fra 1-4 dager før navnet vises i min nettbank, så ønskes varene fort er det lurt å sende kvittering på mail.
Porto kommer i tillegg dersom ikke annet er angitt.
Varer som ikke er betalt innen 4 dager blir slettet om ikke annet er avtalt. Når dere sender en bestilling på mail, så får dere svar innen ett døgn. Viss ikke dere får noe svar da, så send den på nytt.

Siden jeg alltid sender med reel porto ser jeg meg nødt til å øke minstesum for bestilling til kroner 50.- Håper ikke dette blir ett problem for dere som er kunder. Skulle det være noe spesielt så send meg en mail på forhand.

Varer kan også legges av i inntil en uke viss du vet jeg venter inn varer og vil se om du ønsker å kjøpe mere og dermed spare porto. Dette avtaler vi da per. mail.



Håper det er litt for alle her i min lille butikk.

Min mailadresse er: bhth@online.no


søndag 21. september 2008

Pyntenåler

Jeg har den siste tiden fått mange henvendelser om lage pyntenåler for å selge. Jeg synes dette er supergøy, og akkurat nå er det blant annet julenåler jeg liker å lage, men alle typer pyntenåler kan bestilles.

Jeg har endel ferdiglaget, men synes det er lettere med å lage dem akkurat sånn som kunden ønsker. Prisen varierer både etter hvor mange du ønsker, og hvor mange perler/mettalldeler jeg bruker, og lengden på nålen.

Alle pyntennåler kan leveres i tre størrelser og disse er: - 6cm med bitteliten kule på toppen i tillegg til perler i ønsket farge. Har denne typen i både gull og i sølv. Jeg liker veldig godt à ha forskjellige lengder, og dere kan se endel i bruk i min korttråd. - 5 cm noen med "hempe" på toppen og noen med flat topp som en stopppenål. Også i fargen gull, sølv og antikksølv og antikkgull - 3 cm i sølv farge med en hvit dråpeperle på toppen. Her er det kun fint med en ekstra liten metallperle eller en perle i fargen du liker.

Priser kan vi ta privat, men jeg lager gjerne pakker med ass. nåler i den fargen, stilen du ønsker. Så om du gir meg en pris, så lager jeg nåler utifra det. Prisene ligger stort sett fra 2.- til 7.- og jeg har mye å lage nåler av, og bruker veldig mye ekstra pynt som metalldeler, coupeller som er litt forskjellig og andre litt spesielle ting. Pynten på nålene med den hempen på toppen blir flotte på kort sammen med ett tynt organcebånd. Har ikke bilde av det her på pc¨en, men kan legge ut link til kort med dette. En morsom vri jeg ble veldig glad i å bruke.

Bestilling kan gjøres på bestilling på mail eller her i tråden. Nålene får du akkurat som du evt.ønsker. Lurer du på hvordan du kan bruke disse, så er det noen tips i min korttråd, og den blir oppdatert i morra. håper dere finner nåler som er av interesse.

Velkommen med din bestilling, og ikke vær redd for å spørre om andre typer nåler, jeg har nemelig perler nok til å lage omtrent hva som helst av nåler. Bilder av nåler laget i pastellfarger er ikke med, siden jeg ikke rakk å ta bilde før dem forsvant i posten. Hjertene jeg har brukt på enkelte nåler kan jeg også selge i løsvekt. Har farger til å lage pyntenåler i absolutt alle farger . Håper det er noen som faller i smak

Velkommen med bestilling








1 kommentar:

Anne Lise sa...

Tusen takk for mange flotte nåler som har kommet i posten til meg. Super service :)