Velkommen

Velkommen til min butikk.


Bestilling gjøres ved å sende meg en mail med varene dere ønsker, da får dere en returmail med totalbeløp og kontonr.

Varene blir sendt så snart pengene er registrert på konto. Dette kan gå noe fortere om kvittering fra nettbank som viser att beløpt er betalt sendes meg på mail. Det kan ta fra 1-4 dager før navnet vises i min nettbank, så ønskes varene fort er det lurt å sende kvittering på mail.
Porto kommer i tillegg dersom ikke annet er angitt.
Varer som ikke er betalt innen 4 dager blir slettet om ikke annet er avtalt. Når dere sender en bestilling på mail, så får dere svar innen ett døgn. Viss ikke dere får noe svar da, så send den på nytt.

Siden jeg alltid sender med reel porto ser jeg meg nødt til å øke minstesum for bestilling til kroner 50.- Håper ikke dette blir ett problem for dere som er kunder. Skulle det være noe spesielt så send meg en mail på forhand.

Varer kan også legges av i inntil en uke viss du vet jeg venter inn varer og vil se om du ønsker å kjøpe mere og dermed spare porto. Dette avtaler vi da per. mail.



Håper det er litt for alle her i min lille butikk.

Min mailadresse er: bhth@online.no


mandag 1. september 2008

Oppstart :)

Nå er endelig min butikk som heter BitteLiten`s lille butikk oppe å går.

Foreløpig har jeg få varer, men venter inn masse. Jeg kommer ikke til å ha en fancy nettbutikk, men jeg kommer til å annonsere ukens tilbud, mnd tilbud osv. Noen av tingene som jeg ønsker å sege dere rimelig, kan jeg ikke sitte med på lager, men vil da ta opp forhåndsbestilling til alle som ønsker.

Porto hos meg vil være postens takster, 11.- 15.- 30.- osv.

Ark og kartong kommer jeg ikke til å ha inne på lager.

Noen ting kn jeg bli fort utsolgt på, men jeg vil da bestille det inn igjen, og kan da ta imot forhåndsbestilling. Dette gjelder spesielt på litt dyrere produkter som jeg ikke kan sitte med så mye på lager.

Skulle det være spesielle ting dere ønsker jeg skal ha inne på lager så send meg en mail om det. Jeg kommer hele tiden til å ha ting som ikke andre butikker har inne, og ikke så mange kjente produsenter. Lim har jeg også inne. Det er en rull på 50 meter med dobbeltsidig teip, den er 6 mm bred og koster 25.- Det tror jeg er markedes beste pris

Bestillinger kan sendes til bhth@online.no . Da kan man også få bilder av flere salgsvarer som jeg ikke har lagt inn nå.

Ingen kommentarer: