Velkommen

Velkommen til min butikk.


Bestilling gjøres ved å sende meg en mail med varene dere ønsker, da får dere en returmail med totalbeløp og kontonr.

Varene blir sendt så snart pengene er registrert på konto. Dette kan gå noe fortere om kvittering fra nettbank som viser att beløpt er betalt sendes meg på mail. Det kan ta fra 1-4 dager før navnet vises i min nettbank, så ønskes varene fort er det lurt å sende kvittering på mail.
Porto kommer i tillegg dersom ikke annet er angitt.
Varer som ikke er betalt innen 4 dager blir slettet om ikke annet er avtalt. Når dere sender en bestilling på mail, så får dere svar innen ett døgn. Viss ikke dere får noe svar da, så send den på nytt.

Siden jeg alltid sender med reel porto ser jeg meg nødt til å øke minstesum for bestilling til kroner 50.- Håper ikke dette blir ett problem for dere som er kunder. Skulle det være noe spesielt så send meg en mail på forhand.

Varer kan også legges av i inntil en uke viss du vet jeg venter inn varer og vil se om du ønsker å kjøpe mere og dermed spare porto. Dette avtaler vi da per. mail.



Håper det er litt for alle her i min lille butikk.

Min mailadresse er: bhth@online.no


torsdag 25. september 2008

Endelig er nettsiden min oppe å går!

Nå endelig er min nettside oppe å går. Dette kan jeg takke Stairway på det grå forumet for. Hun har sittet å laget denne siden fo meg nå, og jeg er kjempefornøyd.
Nå vil det også være lettere for dere å se hvilkene ting jeg har inne osv. Kommer fortsatt til å annonsere på scrapping.no, men da legger jeg kun ut nye varer, og henviser til bloggen.
Bestillinger fra nå av ønsker jeg att dere enten sender på mitt butikknick på det grå forumet, eller på mail. Riktig mail til dette vil være britthelen@live.no

I løpet av kvelden og i morra vil det bli lagt ut endel nyheter. Som vanlig lønner det seg å være kjapt ute, da det er begrenset hvor mye jeg har tatt inn av de forskjellige varene. Men jeg kan allerede nå love litt flott ting.

Håper alle som er innom å titter legger igjen spor etter seg. Og husk er det ting dere vil savne i min butikk, gi da beskjed også skal jeg se om jeg får tatt dette inn i butikken.

Ha en flott dag alle sammen.

Klem Britt Helen

2 kommentarer:

Trollemor sa...

gratulerer med nye nettsider!!!

Anne Lise sa...

Så spennende med det nye som kommer :)